Najczęściej zadawane pytania

Mamy tutaj dla Państwa podstawowy przegląd najczęściej zadawanych pytań, aby zaoszczędzić trochę czasu. Jeśli nie znajdziecie tego, czego szukacie, nie wahajcie się z Nami skontaktować, dzwoniąc na linke klienta lub wysyłając e-mail na : info@aurumpro.pl

Zamówienie towaru

  1. Jak zamówić towar w waszej firmie?
    • Możesz zamówić towar za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, telefonicznie, osobiście w oddziałach w Pradze 9 lub Vsetíně.
  2. Jak mogę sprawdzić akutualny status mojego zamówienia?
    • Wszelkie informacje dotyczące procesu zamówienia znajdziesz w swim e-mailu oraz na swoim koncie jako zarejestrowany klient.
  3. Mogę anulować zamówienie?
    • Zamówienie, które nie zostało jeszcze niezrealizowane do 24h, można anulować wysyłając wiadomość e-mail na adres info@aurumpro.pl
  4. Ile mam czasu na odbiór zamówienia?
    • Przez okres 7 dni roboczych od potwierdzenia kompletności zamówienia, zamówienie będzie przechowywane w naszych sejfach BEZPŁATNIE. Po tym okresie przechowywanie jest płatne.

Rejestracja

  1. Czy muszę się zarejestrować w waszym sklepie internetowym?
    • W celu dokonania zakupu towaru i złożenia zamówienia Klient nie musi się rejestrować. Dla zarejestrowanych Klientów stworzyliśmy system "Rabatów lojalnościowych" jako zachętę.
  2. Czy bycie zarejestrowanym klientem niesie za sobą jeszcze jakieś korzyści?
    • Nasz Klient regularnie otrzymuje bony rabatowe na zamówienia, otrzymuje przegląd online stanu zamówień, statusu przesyłek pocztowych, dostęp do funkcjonalności "Watchdog", porównywarkę popularnych produktów,a w  szczególności jest objęty lojalnościowym programem rabatowym.
  3. Mogę kupować towar jako osoba prawna?
    • Tak, oferujemy tą opcję.  Wystarczy wypełnić odpowiednie informacje w naszym formularzu rejestracyjnym. Informacje muszą odpowiadać danym z rejestru handlowego. Dane są automatycznie sprawdzane przez system ARES.

Produkty

  1. Jakie kategorie produktów oferujecie?
    • W naszej ofercie znajdziesz złote i srebrne sztabki inwestycyjne, cegły, monety. Jednoczeście można wybierać z szerokiej oferty złotych i srebrnych monet ĆNB oraz złozych i srebrnych monet historycznych z czasów Austro-Węgier, Czechosłowacji, Niemiec i innych.Jednocześnie znajdziecie Państwo ofertę mennic histrycznych i replik.
  2. Dlaczego zmienia się cena produktów inwestycyjnych?
    • Cena produktów inwestycyjnach ze złota i srebra(cegieł, sztabek, monet) zmienia się w zależności od ruchu cen złota i srebra na giełdzie według LBMA (London bullion market association), nad którym sprawuje nadzór Bank of England. Rozwój ten znajduje odzwierciedlenie w cenach sprzedaży i zakupu oferowanych produktów.

Fiksacja cen metali inwestycyjnych

  1. Jak wygląda fiksacja cen?
    • Wszelkie informacje na ten temat znajdziecie w rozdziale " Warunki fiksacji".
  2. Do jakiej kwoty następuje natychmiastowa fiksacja zamówienia?
    • Natychmiastowa fiksacja w dowolnym dniu roboczym do 120 000 zł.

Zapłata

  1. Jakie opcje płatności mam w Twoim sklepie internetowym?
    • Za zamówienie w sklepie internetowym możesz zapłacić gotówką, przelewem bankowym, za pobraniem, a najprostszą metodą dla Ciebie jako klienta może być płatność za pomocą QR kodu. Dzięki tej możności eliminujesz wszelkie błędy przy wprowadzeniu zlecenia płatniczego. Realizacja zlecenia płatniczego następuje natychmiast po zeskanowaniu QR kodu.
  2. Ilę mogę zapłacić gotówką w oddziałch w Pradze 9 a  Vsetíně?
    • W Republice Czeskiej prawo 254/2004 Sb., w sprawie ograniczenia płatności gotówkowych ustala maksymalną możliwą  kwotę, którą możesz zapłacić gotówką w ciągu jednego dnia  na 45 000 zł/10 000 EUR / 10 000 USD.

Nasze oddziały

  1. Gdzie mogę Was odwiedzić?
    • Nasze oddziały znajdziecie na tych adresach:
      • Praga 9 – Litoměřická 879/1, 190 00 Praha 9 - Prosek
      • Vsetín – Budova VZP, Smetanova 841, 755 01 Vsetín
  2. Jakie są godziny otwarcia oddziałów?
    • Od 09:00 do 17:00. Przez weekend oddziały są zamknięte.
  3. Można parkować przy oddziałach?
    • W Pradze 9 jest dostępny zadarmo parking podziemny. W Vsetíně jest możliwość parkowania na parkingu VZP.

Sprzedaż

  1. Jakie produkty mogę u Was sprzedać?
    • Możesz zaoferować do zakupu dowolny produkt z naszej oferty. Nie musisz jednak ograniczać się tylko do naszej oferty. Wypełniają " Formularz  zakupu" zapewnisz sobię cenę swojej kolekcji do 48h.
  2. Jaki procent odliczacie przy zakupie produktów, które nie zostały zakupione u Was?
    • Za produkty inwestycyjne znajdujące się w naszej ofercie, a nie zakupione u nas, nie potrącamy żadnrgo procentu od ceny zakupu. Masz takie same warunki jak nasi klienci. W przypadku numizmatów podchodzimy do interesu w ten sam sposób, jednak tutaj poprosimy o wcześniejsze wypełnienie " Formularza zakupu". dziękujemy.
  3. Jak sprawdzace jakość i autentyczność towaru?
    • Autentyczność i jakość zakupionego produktu weryfikujemy za pomocą spektrometru, cyfrowej wagi złotniczej, mierzymy parametry szkiełkiem według oficjalnych danych produktu.